Jak wygląda proces magazynowania?
1. Wysyłka asortymentu
Asortyment przeznaczony do sprzedaży zagranicznej wysyłany jest we własnym zakresie przez sprzedawcę. Towar może być dostarczony zbiorczo w dowolnej formie – w kartonach lub na paletach.2. Przyjęcie na magazyn
Nasi pracownicy przyjmują towar w centrum w Bielanach Wrocławskich i układają towar na regałach. Wszystkie produkty powinny mieć widoczny kod identyfikujący na opakowaniu producenta. Ewidencja wprowadzana jest do systemu.3. Przyjęcie zamówień
Dane zamówienia dodawane są przez sprzedawcę do systemu PLANET24: ręcznie, przez import CSV lub integrację.4. Realizacja zamówień
Zgodnie z przyjętymi zamówieniami, nasi pracownicy kompletują paczki, pakują i zabezpieczają, generują etykiety, drukują je i naklejają. Zamówienia złożone do godziny 10 rano przygotowywane są i wysyłane tego samego dnia.5. Wysyłka
Jeszcze tego samego dnia, za pomocą naszych usług wysyłkowych, paczki są transportowane za granicę.6. Przyjęcie zwrotów
Zwroty, które otrzymaliśmy w związku z realizacją usług obsługi zwrotów zagranicznych wracają do naszego centrum we Wrocławiu.7. Identyfikacja i klasyfikacja
Pracownicy PLANET24 identyfikują kupujących, którzy zwrócili produkty oraz oceniają stan zwrotu. Informacja o zwrotach jest wysyłana do sprzedawcy.8. Powrót na magazyn
Jeżeli zwrócone produkty nadają się do ponownej sprzedaży, wracają na odpowiednie regały w naszym magazynie, a stany są odpowiednio modyfikowane.9. Odesłanie zwrotów
W przypadku towarów w jakikolwiek sposób naruszonych, są one odsyłane do sprzedawcy lub jego dostawców.