MAGAZYNOWANIE W PLANET24

Magazynowanie produktów w naszym centrum pozwala na szybszą realizację wysyłek po otrzymaniu zamówienia.

Jak wygląda proces magazynowania?

  • 1. Wysyłka asortymentu

    Asortyment przeznaczony do sprzedaży zagranicznej wysyłany jest we własnym zakresie przez sprzedawcę. Towar może być dostarczony zbiorczo w dowolnej formie – w kartonach lub na paletach.
  • 2. Przyjęcie na magazyn

    Nasi pracownicy przyjmują towar w centrum w Bielanach Wrocławskich i układają towar na regałach. Wszystkie produkty powinny mieć widoczny kod identyfikujący na opakowaniu producenta. Ewidencja wprowadzana jest do systemu.
  • 3. Przyjęcie zamówień

    Dane zamówienia dodawane są przez sprzedawcę do systemu PLANET24: ręcznie, przez import CSV lub integrację.
  • 4. Realizacja zamówień

    Zgodnie z przyjętymi zamówieniami, nasi pracownicy kompletują paczki, pakują i zabezpieczają, generują etykiety, drukują je i naklejają. Zamówienia złożone do godziny 10 rano przygotowywane są i wysyłane tego samego dnia.
  • 5. Wysyłka

    Jeszcze tego samego dnia, za pomocą naszych usług wysyłkowych, paczki są transportowane za granicę.
  • 6. Przyjęcie zwrotów

    Zwroty, które otrzymaliśmy w związku z realizacją usług obsługi zwrotów zagranicznych wracają do naszego centrum we Wrocławiu.
  • 7. Identyfikacja i klasyfikacja

    Pracownicy PLANET24 identyfikują kupujących, którzy zwrócili produkty oraz oceniają stan zwrotu. Informacja o zwrotach jest wysyłana do sprzedawcy.
  • 8. Powrót na magazyn

    Jeżeli zwrócone produkty nadają się do ponownej sprzedaży, wracają na odpowiednie regały w naszym magazynie, a stany są odpowiednio modyfikowane.
  • 9. Odesłanie zwrotów

    W przypadku towarów w jakikolwiek sposób naruszonych, są one odsyłane do sprzedawcy lub jego dostawców.
TOP