ZWROTY W PLANET24

Obsługujemy także zwroty paczek. Każdy Państwa klient może dokonać zwrotu za naszym pośrednictwem. W tym celu należy wypełnić odpowiedni formularz w naszym programie. Przesyłki, które wracają od klienta trafiają na nasz magazyn w Niemczech, skąd są codziennie odbierane i dostarczane do Państwa.

Jak wygląda proces zwrotów?

  • 1. Otrzymanie zamówienia

    Kupujący otrzymuje swoje zamówienie i informację od sprzedawcy o możliwości dokonania zwrotu przez Planet24, w postaci linku do indywidualnego panelu Planet24 lub adresu zwrotnego w jego kraju.
  • 2. Spakowanie i etykietowanie

    W zależności od polityki zwrotów i decyzji sprzedawcy, kupujący otrzymuje w systemie Planet24 opłaconą etykietę lub jedynie informacje o adresie do zwrotów. Kupujący pakuje produkt i nakleja dostarczoną etykietę lub zamawia kuriera we własnym zakresie.
  • 3. Nadanie zwrotu

    Gotową do wysłania przesyłkę kupujący zawozi do lokalnego punktu krajowego kuriera i tam ją nadaje. Zeskanowanie opłaconej etykiety przez kuriera od razu zmienia status w systemie.
  • 4. Przyjęcie zwrotu

    Przesyłkę zwrotną przyjmujemy w naszym punkcie w kraju kupującego i wprowadzamy dane z etykiety do systemu.
  • 5. Transport międzynarodowy

    Przesyłki zwrotne transportowane są do centrali we Wrocławiu.
  • 6. Tymczasowe magazynowanie

    W naszym centrum logistycznym mamy przygotowane regały dla każdego z naszych partnerów. Tam zwroty oczekują na odesłanie do ich magazynów w Polsce.
  • 7. Odesłanie zwrotów

    Zgodnie z ustawieniem w systemie Planet24 paczki zbiorcze ze zwrotami, wysyłamy do magazynu partnera w Polsce.
TOP